Mercatu coreanu per l'animali

Mercatu coreanu per l'animali

U 21 di marzu, u KB Financial Holdings Management Research Institute di a Corea di u Sud hà publicatu un rapportu di ricerca nantu à diverse industrii in Corea di u Sud, cumpresu u "Korea Pet Report 2021". U rapportu hà annunziatu chì l'istitutu hà cuminciatu à fà ricerche nantu à 2000 famiglie di Corea di u Sud da u 18 di dicembre di u 2020. Famiglie (cumprese almenu 1,000 famiglie di animali domestici) anu realizatu un sondaghju di questionario di trè settimane. I risultati di l'indagine sò i seguenti:

In 2020, a rata di animali domestici in famiglie coreane hè di circa 25%. A mità di elli campanu in u circulu ecunomicu di a capitale coreana. L'aumentu attuale di a Corea di u Sudu in e famiglie singuli è a pupulazione anziana hà purtatu à una dumanda crescente di animali domestici è servizii di animali. Sicondu u rapportu, a proporzione di famiglie senza figlioli o single in Corea di u Sudu hè vicinu à u 40%, mentre chì a rata di nascita in Corea di u Sud hè di 0,01%, chì hà ancu purtatu à un aumentu di a dumanda di animali domestici in Corea di u Sud. Sicondu stimi di u mercatu da 2017 à 2025. Mostra chì l'industria di l'animali di Corea di u Sudu hà crisciutu à un ritmu di 10% annu.

In quantu à i pruprietarii di animali domestici, u rapportu mostra chì à a fine di u 2020, ci sò 6,04 milioni di famiglie in Corea di u Sudu chì anu animali domestici (14,48 milioni di persone anu animali domestici), chì equivale à un quartu di i Coreani chì campanu direttamente o indirettamente cù animali. animali domestici. Trà queste famiglie di animali domestici, ci sò quasi 3,27 milioni di famiglie di animali domestici chì vivenu in u circulu ecunomicu capitale di a Corea di u Sud. Da u puntu di vista di i tipi di animali, i cani di l'animali anu cuntatu 80,7%, i misgi di l'animali anu cuntatu 25,7%, i pesci ornamentali 8,8%, i hamsters 3,7%, l'uccelli cuntavanu 2,7%, è i cuniglii per 1,4%.

E famiglie di cani spende una media di 750 yuan per mese
I forniture intelligenti per animali diventanu una nova tendenza in l'allevamentu di animali in Corea di u Sud
In quantu à e spese di l'animali, u rapportu mostra chì l'allevamentu di l'animali di l'animali incorrerà assai spese per l'animali, cum'è e spese di alimentazione, spese di snack, spese di trattamentu, etc. A spesa fissa mensile media di 130 000 vintu per l'allevamentu di animali domestici in e famiglie di Corea di u Sud chì cresce solu. cani pet. A tarifa di crescita per i misgi di l'animali hè relativamente bassu, cù una media di 100 000 vinti à u mese, mentre chì e famiglie chì allevanu cani è misgi in u stessu tempu passanu una media di 250 000 vinti nantu à a crescita di tariffi per mese. Dopu à u calculu, u costu mediu mensili di crià un cane in Corea di u Sudu hè di circa 110 000 vintu, è u costu mediu di crià un gattu di l'animali hè di circa 70 000 won.


Tempu di posta: 23-lugliu-2021