In u mercatu di l'animali domestici americani, i misgi cercanu più attenzione

nutizie ngleimg

Hè ora di cuncintrà si nantu à i felini. Storicamente parlante, l'industria di l'animali domestici in i Stati Uniti hè stata apertamente centrata nantu à i cani, è micca senza ghjustificazione. Una ragione hè chì i tassi di pruprietà di cani sò aumentati mentre chì i tassi di pruprietà di gatti sò rimasti stabili. Un'altra ragione hè chì i cani tendenu à esse assai più lucrativi in termini di prudutti è servizii.

«Tradizionalmente è ancu troppu spessu, i pruduttori di prudutti per animali domestici, i dettaglianti è i cummercializatori tendenu à trascurà i misgi, ancu in a mente di i pruprietarii di misgi», dice David Sprinkle, direttore di ricerca per a sucietà di ricerche di mercatu Packaged Facts, chì hà publicatu recentemente u rapportu Durable Dog and Cat Petcare Products, 3rd Edition.

In l'inchiesta di Packaged Facts nantu à i pruprietarii d'animali domestici, hè statu dumandatu à i pruprietarii di gatti s'elli percepiscenu chì i gatti sò "qualchì volta trattati cum'è di seconda classe" paragunatu à i cani da diversi tipi d'attori in l'industria di l'animali domestici. In generale, à diversi gradi, a risposta hè "sì", cumpresu per i magazzini di mercanzie generale chì vendenu prudutti per animali domestici (cù u 51% di i pruprietarii di gatti chì sò d'accordu fermamente o abbastanza chì i gatti ricevenu qualchì volta un trattamentu di seconda classe), e cumpagnie chì producenu alimenti / dolci per animali domestici (45%), e cumpagnie chì producenu prudutti non alimentari (45%), i magazzini specializati in animali domestici (44%) è i veterinari (41%).

Basatu annantu à un'inchiesta informale di l'introduzioni di novi prudutti è di e prumuzioni per email in l'ultimi mesi, questu pare esse in cambiamentu. L'annu scorsu, parechji di i novi prudutti introdutti eranu focalizzati nantu à i gatti, è durante u 2020 Petco hà publicatu una mansa di email promozionali cù tituli focalizzati nantu à i felini, cumpresi "M'hai avutu à Meow", "Kitty 101" è "A prima lista di a spesa di Kitty". Più prudutti durevuli è megliu per i gatti (è più attenzione di marketing) stanu per incuragisce i pruprietarii di gatti à investisce di più in a salute è a felicità di i so figlioli pelosi è - soprattuttu - attirà più americani in u gruppu felinu.


Data di publicazione: 23 di lugliu di u 2021